اجتماع عزاداران حسینی در دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ کارکنان شبکه بهداشت ودرمان رباطکریم در صف سوگواران
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان رباطکریم، همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اجتماع بزرگ عزاداران حسینی با حضور گسترده اساتید، کارکنان، و دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.
در این مراسم معنوی که با سخنرانی، مرثیهسرایی، سینهزنی و اقامه نماز جماعت همراه بود، کارکنان خدوم شبکه بهداشت و درمان رباطکریم نیز با شور و حالی بینظیر در کنار دیگر عزاداران، از محوطه دانشکده پزشکی تا مزار شهدای گمنام و مسجد دانشگاه با نوحهسرایی و سوگواری، ارادت خالصانهی خود را به پیشگاه امام حسین(ع) و یاران باوفایش به نمایش گذاشتند.
گقتنی است: حضور پرشور کارکنان حوزه سلامت در این آیین، جلوهای از همدلی و تبعیت از مکتب عاشورا را به تصویر کشید و یادآور رشادتهای کربلا در مسیر خدمترسانی به جامعه بود.
کامنت