برگزاری اولین جلسه رسمی شورای فرهنگی شبکه بهداشت و درمان رباط کریم
اولین جلسه رسمی شورای فرهنگی شبکه بهداشت و درمان برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان رباطکریم، اولین جلسه رسمی شورای فرهنگی شبکه بهداشت و درمان ، با حضور دکتر لغوی، مدیر شبکه بهداشت ودرمان، دکتر اتابکی، معاون بهداشتی شبکه و اعضای شورای فرهنگی، روز چهارشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۵،در دفتر مدیریت برگزار گردید. دستور این جلسه شامل بررسی و تصویب برنامه عملیاتی فرهنگی سال جاری، ارزیابی طرحهای پیشنهادی جهت ترویج فرهنگ سازمانی و تقویت روحیه معنوی و اجتماعی کارکنان و همچنین تدوین سازوکارهای اجرایی جهت مشارکت فعال پرسنل در فعالیتهای فرهنگی و مذهبی بود. دکتر اتابکی در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورا، بر ضرورت توجه به نیازهای فرهنگی کارکنان و بهرهگیری از ظرفیتهای موجود برای اجرای برنامههای اثرگذار تأکید کرد. ایشان همچنین با تأکید بر اهمیت جایگاه فرهنگ در ارتقای بهرهوری سازمانی و افزایش همدلی میان کارکنان، خواستار برنامهریزی منسجم و هدفمند برای اجرای فعالیتهای فرهنگی شد. معاون بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان رباطکریم، نقش شورای فرهنگی را در ایجاد فضای صمیمی، پویا و معنوی در محیط کار بسیار مهم دانست. در ادامه سایر اعضای شورا نیز نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص اجرای برنامههای فرهنگی، مذهبی، آموزشی و اجتماعی ارائه نمودند. در پایان جلسه، مقررشد تمامی مصوبات با هماهنگی و مشارکت واحدهای ذیربط در سطح شبکه بهداشت و درمان به مرحله اجرا درآید. گفتنی است: این جلسه با جمعبندی مباحث و تأکید بر ضرورت استمرار برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگی به کار خود پایان داد.
کامنت