ارتباط با مدیریت
  • 1403/03/27 - 11:59
  • - تعداد بازدید: 48
  • - تعداد بازدید کنندگان: 42
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه هم اندیشی ثبت، گزارش و ساماندهی ارجاع بیماران غیر واگیر به سطح دو در شهرستان رباط کریم

جلسه هم اندیشی ثبت، گزارش و ساماندهی ارجاع بیماران غیر واگیر به سطح دو با حضور نمایندگان بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س) در دفتر ریاست مرکز بهداشت رباط کریم برگزار شد.

335016.mp3 برگزاری جلسه هم اندیشی ثبت، گزارش و ساماندهی ارجاع بیماران غیر واگیر به سطح دو در شهرستان رباط کریم

جلسه هم اندیشی ثبت، گزارش و ساماندهی ارجاع بیماران غیر واگیر به سطح دو با حضور نمایندگان بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)  در دفتر ریاست مرکز بهداشت رباط کریم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان رباط کریم دانشگاه علوم پزشکی ایران، جلسه هم اندیشی ثبت، گزارش و ساماندهی ارجاع بیماران غیر واگیر به سطح دو27 خرداد1403،  با حضور  دکتر آرش اتابکی معاون بهداشتی و رئیس مرکز بهداشت ، مسئول و کارشناسان واحد بیماریهای غیر واگیر شبکه بهداشت و نمایندگان بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا (س)  در دفتر ریاست مرکز بهداشت رباط کریم برگزار شد.

در این جلسه، دکتر اتابکی در خصوص اهمیت مراقبت بیماران غیرواگیر و لزوم بررسی عوارض و سیستم ارجاع توضیحاتی ارائه نمود در ادامه آن دکتر ازاده وفادادر کارشناس مسئول واحد مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت درباره

کلینیک  NCD و راه اندازی آن در شبکه غرب و شمال غرب در راستای مراقبت و بررسی عوارض بیماران و لزوم ارجاع بیماران از سطح 1 به 2 (بیمارستان) مطالبی راعنوان کرد.

در ادامه پس از گفتگو و تبادل نظر مواردی  نظیر: پذیرش موارد ارجاعی از واحدهای سلامت در روزهای یکشنبه از ساعت 12 در درمانگاه بیمارستان، جهت پذیرش و ویزیت بیماران دیابتی و پرفشاری خون( توسط متخصص داخلی یا کلینیک دیابت در همان روز ) به تصویب رسید.

  • گروه اخبار : برگزاری جلسات
  • کد خبر : 335016
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

Template settings