برگزاری مراسم پرفیض زیارت عاشورا در شبکه بهداشت ودرمان رباط کریم
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان رباط کریم، مراسم معنوی و پرفیض زیارت عاشورا روز سهشنبه، ۲ تیرماه ۱۴۰۵، با حضور مدیر،معاونان و کارکنان شبکه بهداشت و درمان در نمازخانه این مجموعه برگزار شد.
در این مراسم که با هدف ترویج فرهنگ عاشورایی، تقویت روحیه معنوی و انس هرچه بیشتر کارکنان با معارف اهلبیت (ع) برگزار گردید حاضران با قرائت زیارت عاشورا، ذکر مصیبت و دعا توسط حاج آقا بیانلوامام جماعت شبکه بهداشت، ارادت خالصانه خود را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش ابراز کردند.
گفتنی است: در پایان مراسم نیز بر اهمیت تداوم برنامههای فرهنگی و مذهبی در محیط کار و نقش آن در ارتقای روحیه معنوی و همدلی میان همکاران تأکید شد و از حاضرین با صبحانه پذیرایی به عمل آمد.
کامنت