ارتباط با مدیریت
  • 1403/07/30 - 10:52
  • - تعداد بازدید: 11
  • - تعداد بازدید کنندگان: 11
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با مواد مخدر، روان گرد ان هاو آسیبهای فضای مجازی

کلاس آموزشی آشنایی با مواد مخدر، روان گرد ان هاو آسیبهای فضای مجازی در هفته سلامت بانوان ایرانی در ستاد شبکه بهداشت و درمان رباط کریم برگزار شد.

339833.mp3 برگزاری کلاس آموزشی آشنایی با مواد مخدر، روان گرد ان هاو آسیبهای فضای مجازی

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان رباط کریم، به مناسبت هفته سلامت بانوان ایرانی با همکاری واحد سلامت روان شبکه بهداشت و نیروی انتظامی شهرستان، کلاس آموزشی آشنایی با مواد مخدر، روان گرد ان هاو آسیبهای فضای مجازی دوشنبه 30مهر 1403در سالن اجتماعات شبکه بهداشت  برگزار شد.

دراین کلاس آموزشی که با حضور کارکنان ستادی شبکه بهداشت برگزار شد، سروان نجدی مسئول مبارزه با مواد مخدر شهرستان و همکارانش در خصوص پیشگیری از اعتیاد و آشنایی با انواع مواد مخدر، بخصوص مواد مخدر جدید ، عوارض مصرف آن  صحبت کرد.

سپس  نماینده پلیس فتا درشهرستان رباط کریم  با تاکید بر فرهنگ‌سازی استفاده‌ی بهینه و درست از امکانات فضای مجازی گفت: امروزه استفاده از اینترنت و حضور در دنیای مجازی، بخش جدایی ناپذیری از زندگی همه ما شده است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. به همین دلیل، این فضا، نیازمند سر و سامان و نظم گرفتن است تا از امنیت برخوردار باشد و حقوق افراد در آن، مورد تعرض توسط سوء استفاده گران، قرار نگیرد.

در پایان نماینده پلیس فتا و مسئول مبارزه با مواد مخدر شهرستان رباط کریم به سوالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.

  • گروه اخبار : همایش ها و مناسبت ها بهداشتی
  • کد خبر : 339833
:
کلیدواژه ها
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings