ارتباط با مدیریت
  • 1402/04/17 - 12:01
  • - تعداد بازدید: 85
  • - تعداد بازدید کنندگان: 76
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

برگزاری جلسه خودمراقبتی کارکنان شبکه بهداشت ودرمان رباط کریم

جلسه خودمراقبتی کارکنان شبکه بهداشت ودرمان رباط کریم برگزار شد.

17382.mp3 برگزاری جلسه خودمراقبتی کارکنان شبکه بهداشت ودرمان رباط کریم

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان رباط کریم، پیرو مصوبه کمیته خودمراقبتی شبکه بهداشت و انجام غربالگری قندو چربی خون و همچنین تن سنجی همکاران ستادی، افراد در معرض خطر بیماریهای قلبی عروقی و سکته های قلبی و مغزی شناسایی شدند.

لذا روز شنبه 17 تیر 1402،  به منظور اعلام نتایج آزمایشات و تن سنجی، جلسه ای با حضور افراد در معرض خطر شناسایی شده در سالن اجتماعات  شبکه بهداشت تشکیل شد.

 در این جلسه ، موسویان کارشناس مسئول آموزش شبکه بهداشت ودرمان رباط کریم، ضمن حساس سازی همکاران در خصوص وضعیت تن سنجی و غربالگری قند و چربی خون به بیان اهمیت خودمراقبتی و اصلاح سبک زندگی جهت کنترل عوامل خطر پرداخت.

 در ادامه حامدی؛ کارشناس مسئول واحد تغذیه شبکه بهداشت درمان رباط کریم  در خصوص تغذیه سالم  جهت کنترل قند و چربی خون به نکاتی  نظیر: کم کردن 5 قاشق از وعده برنج  و جایگزینی این مقدار با سبزی،  استفاده نکردن از ظروف رنگ نارنجی به دلیل تحریک اشتها ، خوردن غذا در ظرف کوچک و جایگزین کردنچنگال به جای قاشق، دم نکردن ماکارانی، خیساندن برنج خارجی به مدت 3 ساعت و تعویض آب سرد آن هر یک ساعت، خیساندن برنج قهوه ایی با آب گرم، ستفاده از نان سنگک، استفاده از حبوبات به همراه غلات و غیره اشاره کرد.

 گفتنی است: در پایان جلسه،  هماهنگی جهت ویزیت همکاران توسط پزشک و حضور مشاوره تغذیه در ستاد جهت مشاوره به همکاران به تصوصب رسید.

 

  • گروه اخبار : برگزاری جلسات
  • کد خبر : 17382
:
کلیدواژه ها

تصاویر

نظرات

0 کامنت برای این مطلب وجود دارد

کامنت

Template settings