پلمپ یک مرکز درمانی غیرمجاز در آلارد به دلیل فعالیت افراد فاقد صلاحیت
یک مرکز درمانی غیرمجاز در آلارد به دلیل فعالیت افراد فاقد صلاحیت پلمپ شد.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان رباطکریم، در پی گزارشات مردمی، یک مرکز درمانی غیرمجاز در منطقه آلارد شناسایی و توسط کارشناسان نظارت بر درمان پلمپ شد. این مرکز که بدون داشتن مجوزهای قانونی فعالیت میکرد، به ارائه خدمات درمانی در حوزههای تخصصی مانند درمان دیسک کمر و گردن، طب سوزنی و حجامت توسط افراد فاقد صلاحیت میپرداخت. کارشناسان نظارت بر درمان شبکه بهداشت ودرمان رباط کریم، فعالیت این مرکز را غیرقانونی تشخیص داده و نسبت به پلمپ آن اقدام کردند. گفتنی است: شهروندان میتوانند در صورت مشاهده موارد مشابه، گزارشات خود را از طریق سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت اطلاع دهند تا از بروز خطرات جانی ناشی از فعالیت افراد غیرمتخصص جلوگیری شود.
کامنت